Warunki uzyskania zaliczenia

Aby uzyskać zaliczenie z przedmiatu Technologie informatyczne w terapii i wspieraniu uzdolnień dziecka należy:

1. Wykonać wszystkie karty pracy i zadanie zaliczeniowe z bloku dotyczącego kodowania i programowania (6 kart pracy i 1 zadanie zaliczeniowe). W zadaniu zaliczeniowym będę oceniał kreatywność i wkład pracy własnej - praca w postaci np. 4 czarnych komórek nie będzie zaliczona :) Karty pracy i zadanie zaliczeniowe należy podpisać (na górze każdej karty jest miejsce na to przeznaczone) i wszystko przesłać w jednym mailu na adres: tomekn@uwm.edu.pl

2. W programie mInstructor stworzyć test wiedzy skierowany do uczniów klas I-III szkoły podstawowej. Tematyka testu dowolna. Tworzymy minimum 20 slajdów, ale przynajmniej 16 slajdów musi być slajdami testowymi sprawdzającymi wiedzę (przykładowy test znajdziemy w Materiałach do zajęć), a ostatni slajd musi być raportem z testu. Ocenie podlegać będą: pomysłowość, kreatywność, różnorodność stworzonych zadań (pytania oparte ciągle o te same wzorce obniżą ocenę). Stworzoną pracę proszę sprawdzić i przetestować, wszystko musi działać. Jak będziecie Państwo gotowi proszę mi przesłać link do testu, a jeżeli wszystko będzie w porządku to później zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na filmie skopiujecie Państwo i wyślecie mailem cały test, abym mógł zarchiwizować Wasze prace.

3. Stworzyć prezentację opartą o hiperłącza w formie testu edukacyjnego. Temat  prezentacji dowolny, prezentacja skierowana do uczniów klas I-VIII (musi więc być interesująco-poznawcza) i mieć charakter edukacyjny. Ocenie podlegać będą: pomysłowość, kreatywność i wkład pracy własnej. Prezentację proszę sprawdzić i przetestować, muszą działać wszystkie hiperłącza. Gotową prezentację proszę wysłać na adres: tomekn@uwm.edu.pl

Ostateczny termin przesyłania prac i wystawienie ocen przewiduję na końcowych zajęciach, ale postarajmy się nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę :)

Bardzo proszę, aby wysyłając prace mailem podpisali się Państwo - nazwisko, imię, kierunek i rok.