Studenci Pedagogiki szkolnej z animacją kulturalną rok III, gr 1.
w ramach przedmiotu: Projektowanie pedagogiczne zaprezentowali Re-animację zdrowia.
W drugiej części nagrania – galeria działań animacyjnych.
Polecane artykuły					
	
		
								- 
						
							
	
			
						
			
	
				
			
		 
	
		
			
				7 stycznia 2018			
							
									
		
			Studenci II roku Pedagogiki Szkolnej z Animacją Kulturalną oraz Pedagogiki Opiekuńczej w dniach 29 listopada…
		
					
				
					Posted in:  Aktualności, Projekty studenckie				
							
			
	
						
					 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
				
			
		 
	
		
			
				10 marca 2017			
							
									
		
			Dnia 16 lutego 2017 roku członkowie Koła Naukowego Geragogów zorganizowali spotkanie poetycko-muzyczne z okazji Święta…
		
					
				
					Posted in:  Projekty studenckie				
							
			
	
						
					 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
				
			
		 
	
		
			
				10 marca 2017			
							
									
		
			Członkowie Koła Naukowego Geragogów, Koła Naukowego Pedagogów Specjalnych, Uniwersytetu Międzypokoleniowego oraz Katedry Pedagogiki Opiekuńczej i…
		
					
				
					Posted in:  Aktualności				
							
			
	
						
					 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
	
						
					 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
	
						
					 
									- 
						
					
 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
	
						
					 
									- 
						
							
	
			
						
			
	
	
						
					 
						
	
				
- 
						
			7 stycznia 2018Studenci II roku Pedagogiki Szkolnej z Animacją Kulturalną oraz Pedagogiki Opiekuńczej w dniach 29 listopada…
Posted in: Aktualności, Projekty studenckie - 
						
			10 marca 2017Dnia 16 lutego 2017 roku członkowie Koła Naukowego Geragogów zorganizowali spotkanie poetycko-muzyczne z okazji Święta…
Posted in: Projekty studenckie - 
						
			10 marca 2017Członkowie Koła Naukowego Geragogów, Koła Naukowego Pedagogów Specjalnych, Uniwersytetu Międzypokoleniowego oraz Katedry Pedagogiki Opiekuńczej i…
Posted in: Aktualności - 
						
			 - 
						
			 - 
						
			 -